20 Ocak 2013 Pazar

Tat Bırakır - Major Gökberk


Raki balboa benim al sana malbora
belirli adres selam söyler kaltana
rapi ganja gibi kokuyosa evlat
olurum zarbo aç volumu tirlat

nakatu vericem tek bi adimla
barbide makyaj yenmez tadindan
sik görünüs ve tamami seksi
her gece toplanir bu kadro eküri

you one majdir türkish dice ,kahvene ice
cirkin kiza deme nice
ortami kurduk baya bi makara
saat öglen bir ben daha yatakta

kirmizi mercedes içinde lolitalar
otami saglar çikirsa paralar
kovarlar lobiden yoksa muhappetin
hemen arkadadayim devam edin

bana bak arabam 6000 hecpi
klip döner önümde elsidi gibi
kafani salla moruk inceden sag sol
karambol sonrasi kalbine yol

tat birakir dudaginda bu tarzim
ertesi gün sende kalir aklim
fark yaratir tabi tabi benle bi gece
telefonumu ister mesgul gene

Bas 112 acil servisi
egleniyoz tabi yanimda kankisi
funkcisin sarkilarina gülüyorum
ama epey yolun var öpüyorum

sönüyorum ama ben üstüne bi cigara
lalitopu vericem agzina zevk al
bildigin gibi yap beni cildirt
kiralik arabada sen anca kivirt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder