12 Ocak 2013 Cumartesi

Kolay Değil - Mat


Satarim ruhumu her gece ben seytana
alkole ve ilk gördügüm kadina
kandiririm kendimi
utanmadan hayat derim bunun adina

gerçek degil
bildigim hiçbir sey dünyada
tanidigim herkes çok tatsiz bir rüyada

kolay degil
rol yapsam da bazen
beni hiçbi sey güldürmüyor
sorun degil
çünkü artik zaten
beni hiçbi dert öldürmüyor

kiyarim canima acimadan her gece
her sabah dirilirim en bastan yine
kurtulurum böylece
acilarimdan bir gecelik olsa bile

kolay degil
her seye en bastan baslamak
unutup her seyi herkesi bagislamak

kolay degil
rol yapsam da bazen
beni hiçbi sey güldürmüyor
sorun degil
çünkü artik zaten
beni hiçbi dert öldürmüyor

yakismaz delikanli adama gözyaslari dökmek
çok zor kalbin topragindan acilari kökten sökmek
yikilan gökdelenler yerine gecekondular dikmek
terk eden sevgililer yerine çirkin kadinlar .

kolay degil
rol yapsam da bazen
beni hiçbi sey güldürmüyor
sorun degil
çünkü artik zaten
beni hiçbi dert öldürmüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder