2 Ocak 2013 Çarşamba

Kalmadı Bir Tek Dostum - Cash Flow


Bir gün daha geçti yanliz yapayanliz bir basima anlayiniz
Lütfen derdimi bedenimi topraktan ayiran bu RaP oldu
Kanimiz akacak tarzimiz yakacak
Dostlar soracak aklini yoracak ama anlayacak dünya isini
Girisimci çekecek fisini
Korkma fani olaylara aklini yorma
Karanliklara muhtaç olma oldurma soldurma tüm çiçekleri
Çektim kaderi
Fondip yaptim ama yine kralina resti çaktim
Dünya penceresinden baktim selalelere durmaksizin aktim



Kalmadi bir tek dostum bu dünyanin ortasinda
Param pulum varsa sandim hersey yolunda
Ama yanilmisiz görüyorum mutlu degilim
Intihara dogru gidiyor hep yasta bedenim
Benim ellerim kan tuttu RaP yuttu bogazimda
Bunalimdan bunalima girdim bildim sildim anilari
Önüme konan paralari dostluk adina kaybettim
Zarfettim insanogluna arzettim sana söz verdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder