20 Ocak 2013 Pazar

Kaçak Şehirler - Major Gökberk


Benimle ayni es degerde bak ölümün gücüne inan
senin kutredin yücedir benim gözümde isadan
ilhamdan eser yok su siralar hayli yorgun hislerim
benimle ayni derdi paylasan gönül kardeslerim

Ask masamda duruyor yaninda yarim bi yetmislik
aski bize verdinde gurur yapip geri mi cevirdim.
gökyüzünün mavisinde boguluyorken hislerim
seni arzuladigim kadar isteseydin olurdun benim

zor yeniden gel
yarinlarim hatrina bi sahit
yalin ayak halim
zoraki estik biz kaçak sehirlerdik
sabah olmadan kaç yas döker derdim

Izmir martilarin vapurla uçtugu büyük sehir
sana sarilmanin etkisiyle kalem kagida ilisir
rüzgarin esintisiyle saclarinin karismasi
bi parça simit için martilarin ucusmasi

senle ayni yolu yürümek benim için bir zevktir inan
anlasamayiz tabi sexle aski ayni keyefe koyuyosan
Güvensizlik mi her ask biteren yipratir sinirleri
Benim tahammülüm yok git umursamam gidenleri.


kiskançlik zehreder günümü ben sana asinayim
zikrettigim kelamlarda varligin yok Hasa karicim
durgun bi adamim yoklugunda tutmaz ayaklarim
baskasini sevdigini duymaz olaydi kulaklarim

dudaklarim kururcasina bagirir oldu adini
ben sokakta ac gezerken kip tattis olmali tadini
Hoskacal demeden bi gün öncesi mutluydum hemde çok
herkes gebede aski bi türlü doguran yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder