25 Ocak 2013 Cuma

İnsan Oluşumu Yeni Anladım - Mahmut Erdal


Insan olusumu yeni anladim
gerçeklere meyil verdim vereli
hocaya dedeye bosuna kandim
gidip bir mürside sordu sorali

bosuna dolastim mekke'de sam'da
dogruyu aradim sevinçte gamda
teknigin icadi bir renkli camda
bütün olanlari gördüm göreli

üç nesleyle ikrar'verdim pirime
elime belime bir de dilime
doya doya baktim dost cemaline
taasup zincirin kirdim kirali

canli bir kurandir-kusursuz kisi
kov giybet eylemek kötünün isi
seneler senesi hayali düsü
sonunda gerçege yordum yorali

çok dinledim dinsiz ile dinliyi
esit gördüm aleviyi sünniyi
insan diye viyetnam'li çin'liyi
açip da bagrima sardim sarali

mahmut erdal göç eyledim yurdumda
ne söylese söylesinler ardimda
sanki koca bir dag kalkti sirtimda
cehalet defterin dürdüm dürel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder