16 Ocak 2013 Çarşamba

İki Yol - Mavi Sakal


Neden soruyorsun
Nereye gideyim
Iki yol var demistim
Hangisini seçeyim
Korkma bebegim hepsinin sonu ayni
Çok yukarlarda biri mumlari yakti

Neden soruyorsun
Nereye gidiyorum
Iki yol var demistim
Birinden gidiyorum
Gözyaslari bebegim hepsinin sonu ayni
Birinin eksigi birinin fazlasi

Birden bire bosalan yollarin ortasindayim
Hedefler hep çok çok kolay olmustu
Birden bire bosalan yollarin ortasindayim
Hedefler hep çok çok kolay olmustu

Nereye nereye gideyim
Nereye nereye nereye gideyim

Birden bire bosalan yollarin ortasindayim
Hedefler hep çok çok kolay olmustu
Birden bire bosalan yollarin ortasindayim
Hedefler hep çok çok kolay olmustu

Nereye nereye gideyim
Nereye nereye nereye gideyiiiim

Korkma bebegim hepsinin sonu ayni
Çok Yukarlarda birisi beni aldi
Korkma bebegim hepsinin sonu ayni
Çok yukarlardan birisi beni aldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder