15 Ocak 2013 Salı

Hindistan - Mazhar Alanson


Eksi eksi kokar sokak
Bir otobüs gider goaya
Korkak miyim ben gidemem
Göz süzerim çay içerken
Hindistan yavastan kendini gösterir
Alir beni senden bana getirir
Öyle degil mi alanson?
Bom bili bili bom Bom bili bili bom

Dogulu batili ayriyiz ya hani
Onlar aglar biz aglariz
Karalara beyazlar baglamis biri
Kim neyi buldu biz ne arariz?
Bu ay emekliyim islerden
Bebek gibi bir tiryaki
Iyisiyle kötüsüyle de olsa
Keyfimce yasiyorum herseyi
Hindistan yavastan kendini gösterir
Alir beni senden bana getirir
Öyle degil mi alanson?
Bom bili bili bom Bom bili bili bom

Öyle yoruldum ki korkudan
Korku oldu ibadet
Tek umudum kaldi umuttan
Ya sasirdim hedefi ya tam isabet
Gör, dinle, kokla, hisset
Hayalimde o kirik bisiklet
Hindistan yavastan kendini gösterir
Alir beni senden bana getirir

Hindistan yavastan kendini gösterir
Alir beni senden bana getirir
Öyle degil mi alanson?
Bom bili bili bom Bom bili bili bom

İlgili Bağlantılar: Mazhar Alanson şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder