12 Ocak 2013 Cumartesi

Götür Beni - Mat


Götür beni
söndür atesimi ellerinle, bedeninle
sirilsiklam karanlik geceye götür beni

iste burda, isiklarin altinda
sen dans ederken izlemek yasak bana
- ama gözlerimi senden hiç alamiyorum ki
hatirlarsin sevgiliydik eskiden
- seni neden birakmisim hiç anlayamiyorum ki
yapar miydin senden bir sey istesem

götür beni
söndür atesimi ellerinle
bedeninle
sirilsiklam karanlik geceye götür beni
eskisi gibi
götür beni
söndür beni dudaklarinla, solugunla
çirilçiplak nefes nefese götür beni

bir dokunsan erir buzdan ellerin
hatirlarsin sen de ates gibidir tenim
- baskalari sana unutturamamistir belki
sarhos degilim senden saklamam zaten
- kadehimde bogulmak üzereyim kimi kandiriyorum ki
haydi gel al ruhumu bedenimden

götür beni
söndür atesimi ellerinle
bedeninle
sirilsiklam karanlik geceye götür beni
eskisi gibi
götür beni
söndür beni dudaklarinla, solugunla
çirilçiplak nefes nefese götür beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder