20 Ocak 2013 Pazar

Gökyüzünde - Major Gökberk


Gökyüzünde bulut var gökyüzünde yagmur var
ellerimi aldilar duygularimi çaldilar
simdi anlatmak istedigin onlarca ani var
benden esir kalanlari benden önce attilar

garip gelir bakismalar susuyor insanlar
insan oglu hep nedense kendi için mi cabalar
dogrular kadar benim için önemli yanlislar
gururum oksanir eger yükselirse alkislar

simdi biraz daha kaybedersem inan ki cabalamam
hiç kimseye hiç birseyi zorla yaptiramam
tamam gecince neye yarar ki pismanlik
dünyamda sevgi adini aldi cikarcilik

yoklugun benle kaldi varligin senle kalsin
düsün tasin yalvarirsin sikisirsa basin
güle bile sorarsin neden dikenin var diye
benim bi kalbim var sen sadece sev diye

Nakarat:
masmavi gökyüzünde kara bulutlar açti bugün
yagan yagmur sonrasinda gökkusaginda var bi hüzün
geride kalan sayfalari karalamakla yükümlüyüm
bem beyaz sayfayi kirletendi bence senin yüzün

evvelimde ellerinde gözlerinde bir senaryo
neden bilmiyorum hayli basim agriyo
hiç birzaman ayrilma derken simdi diyor unut
bembeyaz gökyüzümü aldi karabulut

migdemde bir agri ben benimle mutluyken
yakin olamaz bana uzaktan öyle bakarken
umrumda olmaz hiç bi zaman okul derdim
güzel bir hayati degil gencligimi seçtim

korkma simdi ilgilenmiyorum hiç birseyinle
Öldürdügüm ruhunla beraber canin cehenneme
Seni izlemek ellerinde sihirli deynek
çeken götürüyo kalbin lastik gibi esnek

bak simdi noldu ? sence hangisi daha dogru?
elinde degil gelir geçer bu hayat yani
iyi San kendini
kalbiz biri olarak Yaratti cünkü taptigim o tanri beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder