21 Ocak 2013 Pazartesi

Eski Plak - Major Es


Giris:

Plaklarim eski ama sarkilara eslik etmek lazim
gül böyle
yükselt sesi en sona
sirtini yasla

Verse:

haydi dinle sarkimi su ezgiler hayatim
yillanmis bu sözlerimi sandiklarda sakladim
beklemekle anlamlasip beklemekle büyüdüler
söylemekle canlanip ve dinlemekle güldüler

öyle mutluyum suan ve belirsiz bi tebessüm
yüzüm sanki göklerdeki bulutlarla masum
beraberce söyleyelim ve akip gitsin melodiler
somurtmaktan vezgeçelim ruha dolsun neseler

lakin hala sevgi yok ve farksizim ki dünden
edep denen çitalariniz kirilmissa belden
böyle ezme günleri sen heba etme sevgini
aklinda atik olur onlar içine atma derdini

sardim ellerimle mumu titriyorum soguktan
son bi kaç izim kaldi acimasiz bu hayattan
yazmaktan sikilmadim aldim yanima rüzgari
gezdim öyle odamda ararken de asklari


nakarat :

taktim bir plak dinliyorum
rastgele seçtim arsivden
ben yine sevgisiz asksiz
ama mutlu sarki söylüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder