11 Ocak 2013 Cuma

Değersiz Yağmurlar (Ft. Emre Keskin) - Major Es


Emre keskin (verse):

kaybetmek yenilgi tabiri kaybettim savasimi yanildim
artik degistim eskisinden de farkli yasam yüzüm asildi
bugün hatiralarim kalmadi yanimda umut denizinde derinlere batti
mutluluk gemim dert limanlarima bir an olsun hiç yanasmadi

iyi niyetlerden uzak halim bak yozlastirdilar hislerimi
masum degildi kimse gözümde ve sevmiyorum hiç sehrimi
art niyet sokaga hakimken evden çikmam pek dogru degildi
hüzün dolassin odamda veyahut kanimda inanin sorun degil

duruldum durdurdum kendimi yasamim çok kusurlu
umutlarim da tükendi ve artik mutluluga son yolculugum
zor durumlarda aklima gelen hatiralarimdan yoksunum hala
dünyam dönmüyor sanki benim bak hayallerim hep uzaklarimda

durdurun farkli dünya bu ayni rüyada farkli dünya bul
zaman geçer yine yasam son bulur ve hadi dur yagmur



(major es) nakarat x2:

yagmurlar yagiyor üzerime dogru
güven olmayan bedende susar ask
hislerim soguk yagmurlar gibi bak
unutamazsin ve arinamazsin
artar özlem dayanamazsin
yagmur masum degil



major es (verse):

damarlarima basildikça sinirlerim susar mi?
korkusuzca sor kendine kaybedecek ne kaldi?
terkettigim tuallerim hangi renge boyandi?
pervasiz dudaklarima yalanlar mi yabanci?

kayboldugum silüetimde degersiz konusmak
suskunluguma dokundukça yalnizliktan korkmamak
yalanlarla beslendikçe masumluktan arinmak
ve islandikça yüz hatlarim hüzünlerimi yadsimak

kolay degil gözlerimin arkasinda yanginim var
geçmisin parçalari darmadagin hafizamda
avuntu katilidir aynalarim acimasizca
yumruktan da sert cümleler deger yüzüme fütursuzca

içimde büyür yorgunlugum sigindikça kendime
sökülmüs utançlarimla batmaktayim en dibe
çiplak cümlelerle gelip çaldiklarini isteme
çözmek için ugrastigim bir kördügüm, bos yere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder