25 Ocak 2013 Cuma

Çözem Dedim Çözmedim - Mahmut Erdal


Yillar yili her nedense kendimi
çözem dedim çözemedim bir türlü
göz yasimla göl eyledim kendimi
yüzem dedim yüzemedim bir türlü

müskülüm danisip mürside varip
yüzümü ayaklar altina serip
nefis iletini pirese verip
ezem dedim ezemedim bir türlü

mey diye nus ettim yaren zehrini
saldim ummanlara yelken behrini
anlik günahlarda gönül sehrini
gezem dedim gezemedim bir türlü.

dost için harcadim elde varimi
göklere çikardim ahu zarimi
kisaltip dilimi dudaklarimi
büzem dedim büzemedim bir türlü

anlamak zor zamanenin piçini
kavun degil koklayasin kiçini
dost sandigin insanlarin içini
sezem dedim sezemedim bir türlü

mahmut erdal dönüp bakmadin geri
kutsal saydin helal emegi teri
kalem alip ele tüm gerçekleri
yazam dedim yazamadim bir türlü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder