6 Ocak 2013 Pazar

Birgun Donersin - Mahkum


Dün gece baktim gökyüzüne
sensizim askim birakip gitme
hiç mi sevmedin sordum kendime
derman yoktur sensiz derdime
benden baskasina gidemezsin
yarali kalbimde sakli resmin
benden baskasini sevemezsin
dudaklarimda kaldi ismin
senden birazcik sevgi dilendim
askimi göremedin degerimi bilemedin
bilme sen askim ben yine severim
mutluyduk askim simdi nerdesin
sözlerim takilir su dilime
özlemis haklidir dön kalbime
giderken anladim sevmedin bile
ardindan agladim sen dön diye
yazdim sana dört satir lirik
gittin yanimdan sol yanim eksik
inandim hersey bir nefeslik
öldürür oldu beni sensizlik
yüce askimizi bir anda sattin
geçen o günleri nasil silip attin
Allah'tan sonra sana taptim
derdim vardi bin dert kattin

caddelerimde hep rüzgar
bogar beni su dört köse duvar
aklima gelir eski zamanlar
sevmedim kimseyi inanki sen kadar
hayaller kurarim yine sen varsin
iki resmin var onlar kalsin
halen kizgin bana bakislarin
hirsizsin sen kalbimi çaldin
hayatim oldu resmen hikaye
sensin derdime tek bir çare
beni birakipta gitme böyle
ne olur askim beni terketme
kirdiysam seni bileyim söyle
neydiki sebebin birakip gittin
döndüm deliye dön gel geriye
affet beni askim ben bittim
sensiz kalmis üsüyor bedenim
titret ellerim görmez gözlerim
birakma ne olur yasama nedenim
sensin askim sensin bebegim
seni ölene kadar görmek isterim
yetmez oluyor artik düslerim
gittiginden beri kendime gelemedim
seni özledim askim seni özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder