8 Ocak 2013 Salı

Ben Bir Palyaçoyum - Manga


Duman olur lodosta bütün hayallerim
Yagmur yagar sel olur, yüzer evim
Gider kaldirimdaki çukurlari bulurum
Yüzümde bir tebessümle kirilir boynum

Kaderin patlak frenli tekerleri
Bulur durakta bekleyen beni
Dokuz canimdan sekizi çoktan gitti
Kalan teki de kim vurduya gitti

Ben bir palyaçoyum
Yüzüm gülerken içim aglar aslinda
Ben bir palyaçoyum
Güldürürken ben aglarim aslinda

Bir ocak ayinda sokakta vurulurum
Ya da on dokuzunda bir kahraman olurum
Saçimi göstermezsem okulumdan kovulurum
Ya da kalemim kirilir mahkum olurum

Kimse dinlemezken bu söylediklerimi
Bir tek telefonum dinliyor simdi beni
Tastan oyulmus olsa da boyum posum
Bir çift sözle yikilir ucube ruhum

Ben bir palyaçoyum
Yüzüm gülerken içim aglar aslinda
Ben bir palyaçoyum
Güldürürken ben aglarim aslinda

Beklerken hayati tek ayak üstünde
Oyunbozan derler hep bana.

Ben bir palyaçoyum
Ben bir palyaçoyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder