31 Ocak 2013 Perşembe

Alaturka Çeşmesi - Ceza



Icraatlerimin hepsi suistimal edilip ihtilal baslatilirsa istila talebi olmaz

Ancak iticat talebeleri kabulümüz içtimaya hazir olunuz

Istisaredeyim ben iftiraya kapilana istinaden ihtiyarladim

Ben ve rapim ihtiyacinizin yüzde yüzünü karsilar rapte cephe kelimesi kesmekte

Kispet kenefini engeller bu nispet olacak hepnize ferinizi kefeninize dikecek

Ekleyecek hepinize gösterecek tersten rapi mesken tuttuk sen uyurken

Cismen tersten geldik geçtik bu testten ve yelken açtik uçtuk resmen...

Sol kanattan effyuu pasini verdi kaydim aldi onu çalima dizdim herkesi tek tek

Ayaklarimi kirmaya çalistilar ben yek basima yürüdüm hep

Tek top oynarim ama bu pek zor bir maç tek basimayim

Ben volede vururum bekte saglam ceza sahasina girdim tekmeyi koydular

Hakemden yana zaten ümidim yok çok para gerekir onlar için çok

Ortalikta topçu çok ve popçu tok ve rock çu yok ve walkie talkie dostluklar bk kokuyor

Neyse golümü atmak için ben yerime geçtim önüme duvar gibi defansi serdiler

Ancak ne fayda kaleye döndüm sutumu çektim direkten döndü

Ikinci pozisyon top gene söndü durdurulamaz atak

Söyleyeyim sana bunun sonu simdiden goldü...

Alaturka çesmesinden içtim en dikenli yoldan ben geçtim kader itti yoksa benmi seçtim

Med cezir de dünya kesfettim vakti geldi bahsettigim herseyin

Herseyi yoluna koymakmi hersey

Mensegi belli olmayan herbirseyin bir bedeli vardir ah beynim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder