17 Ocak 2013 Perşembe

Akdeniz Marşı - Marşlar


Yasli gittim sen geldim
Aç koynunu ben geldim
Bana bir yudum su ver
Çok uzak yoldan geldim

Yürü ey senli gazi
Kilici kanli gazi
Meriç seni bekliyor
Büyük ünvanli gazi

Korkma açil ey sen yurdum
Daglari ordu kurdum
Açik denizlerine
Süngümle kilit vurdum

Rüzgarlardan atim var
Simsekten kanadim var
Gögsümde al yazili
Gazilik beratim var

Rüzgar bana at oldu
Simsekler kanat oldu
Egilin gökler dedim
Bulutlar kat kat oldu

Irmaklar gibi tastim
Yalçin kayalar astim
Hakka sükürler olsun
Geldim sana ulastim

Varsin yansin ocagim
Kurtuldu al sancagim
Bayragimin altinda
Ben hür yasayacagim

Deniz, deniz akdeniz
Sulari berak deniz
Karsimda yar agliyor
Gideyim birak deniz

Açtim kal'a yolu
Göründü Gelibolu
Birak beni gideyim
Orasi yasla dolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder