2 Ocak 2013 Çarşamba

Af Yoktur Batı Yasasında - Cash Flow


VOLKAN
yanmayan isiklarin ürpertisi altinda tek varlik bende burada
patron biz kapilarin ardinda sessiz ve yok olan siz
kaybedilen her dar alanda önümüzde yoktu kalmadi kimse
kostuk zafere cosku içinde kusku içinde kivrandiniz hep
durdunuz çünkü sondunuz korktunuz siz yoktunuz
ama beni kendimden geçiren tek rap insanlari yöneten hep
her parlak isigin altinda ilerleyen gibi gerileyen de var
dünya kocaman bir duvara benzer kimisi atlar üstünden
kimisi de hep kabybeder ve belki de derbeder olmak tek emel
kimileri bizleri fark etmeli biz deriz belki de 1 numara
anlasicaz biz konusunca,paslasicaz bir gol atinca
açtim beatleri gaza geldim ve yilani su elden ele verdim de

NAKARAT
gölgelerin gücü adina destursuz bizim adimizi sakin anma
af yoktur bati yasasinda mal çoktur sizin aranizda
gölgelerin gücü adina destursuz bizim adimizi sakin anma
verdim siringada iki damarima intifak etti islemedi kanimiza
ÇAGDAS
sus sakin atlama sakin olun bu rap altili bulur da hakim olur
ama kopya alirsan katil olur gidecegimiz tek yer karakoldur
arkadan vuran kalles boldur ama onlara kalsa yalan bi yoldur
arabanin içini kizlarla doldur git sarampole yuvarlan it
izmir beat pazarinda üsteleme feat yapmak için sen elit ol
bizde numara bol rahat ol kendini kasma önce arkana yaslan
siz fare biz aslan dar alanda kisa paslarla hedefe ulastik
savas bayragini açtik yavasça yaklastik ve de yaktik
gecenin bir yarisi kendimizi sokaklara attik
sagimiza baktik ekip arabalari solumuza baktik site yalakalari
bu adamlarin analari avratlari satilik bornova dan
itinayla gambazcilik yapilir diye yönetici olma
vastiz vurdu mu lan saçini basini yolma

NAKARAT
gölgelerin gücü adina destursuz bizim adimizi sakin anma
af yoktur bati yasasinda mal çoktur sizin aranizda
gölgelerin gücü adina destursuz bizim adimizi sakin anma
verdim siringada iki damarima intifak etti islemedi kanimiza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder